EN |

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

سومین همایش ملی فیلتراسیون

سومین همایش ملی فیلتراسیون با موضوع فیلتراسیون و بررسی اثرات آن بر راندمان توربین های گازی توسط ایران فیلتک و با مشارکت شرکت مادر تخصصی برق حرارتی، پژوهشگاه نیرو و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان  در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد.در این همایش  صنعت گران حوزه های نفت و گاز ، برق و انرژی  از سراسر کشور حضور داشتند. 

در ابتدای همایش پس از  پخش کلیپ معرفی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان به عنوان یکی از قطب های علمی کشور ،  دکتر جعفر قیصری به عنوان سرپرست شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان ضمن معرفی کامل شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان به اهداف و ماموریت های پیش روی این شهرک و حمایت این شهرک از طرح های پژوهشی   نیز اشاره کرد .

 دکتر توکلی نیز  در طی ارائه ای به معرفی شرکت انتقال گاز ایران، چشم انداز ها و موفقیت ها و قابلیت های این شرکت پرداخت. ایشان همچنین به اهمیت فیلتراسیون در صنعت انتقال گاز اشاره کرد و ضمن معرفی کلی فیلتر های کاربردی در این صنعت مهم به اقداماتی که تاکنون در راستای بومی سازی فیلتر ها در این صنعت  صورت گرفته است اشاره کردند.  

ابراهیم محسنی رئیس بازرسی فنی  شرکت گاز استان اصفهان  از دیگر سخنرانان سومین همایش ملی فیلتراسیون بودند که طی سخنرانی خود به اهمیت  و جایگاه فیلتراسیون در صنعت گاز  و  خسارت ها و عواقب  ناشی از کم توجهی به فیلتراسیون در این صنعت  پرداختند. ایشان همچنین به  برخی از راهکارهای مدیریتی و فنی برای جلوگیری از بروز مشکلات و صدمات احتمالی در  صنعت گاز  کشور   اشاره کردند. 

حمید رضا توانگر رئیس برنامه ریزی و روش های تعمیراتی شرکت انتقال گاز منطقه ۲  از دیگر سخنرانان این همایش ملی، در رابطه با تاثیر فیلتر های هوا  بر عملکردتوربین ها  مطالب فنی و تخصصی  را عنوان کردند.  

در ادامه همچنین داور رضاخانی  از پژوهشگاه نیرو  ضمن معرفی واحد مدیریت برنامه ریزی و تایید صلاحیت آزمایشگاه های صنعت برق و انرژی به اهمیت ایجاد شبکه آزمایشگاه های صنعت برق و مدیریت بر اجرای آن  اشاره کردند.
و اعظم باجقلی مدیر بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردهای صنعت برق و انرژی پژوهشگاه نیرو نیز در طی این همایش به معرفی مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو (آبا نیرو) ،  ماموریت ها و چشم اندازهای این مرکز پرداختند.
محمد ابراهیم سربندی فراهانی، رئیس مرکز توسعه فناوری های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات واحدهای نیروگاهی پژوهشگاه نیرو در طی سخنرانی خود نیز با موضوع  عوامل موثر بر عملکرد واحدهاي گازي با تکیه بر سیستمهای  فیلتراسیون، به بررسی اثرات پارامترهای مختلف از بر راندمان توربین های گازی پرداخت . 

 در نهایت مجتبی سعادت پور مدیر آزمایشگاه فیلتراسیون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ، ضمن معرفی امکانات و تجهیزات این آزمایشگاه به معرفی فنی و تخصصی استاندارد های مورد استفاده جهت آزمون انواع فیلتر ها پرداخت. 

فایل ارائه سخنرانان 
فایل ارائه جعفر قیصری
سومین همایش فیلتراسیون-جعفر قیصری
فایل ارائه سعید توکلی
سومین همایش فیلتراسیون- سعید توکلی
فایل ارائه ابراهیم محسنی 
سومین همایش فیلتراسیون-ابراهیم محسنی
فایل  ارائه حمید رضا توانگر
سومین همایش فیلتراسیون-حمیدرضا توانگر
فایل ارائه اعظم باجقلی 
سومین همایش فیلتراسیون-اعظم باجقلی
فایل ارائه محمد ابراهيم سربندي فراهاني
سومین همایش فیلتراسیون- محمد ابراهیم سربندی فراهانی
فایل ارائه مجتبی سعادت پور 
سومین همایش فیلتراسیون-مجتبی سعادت پور

FavoriteLoadingذخیره پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

Previous slide
Next slide