EN |

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

چهارمین همایش ملی فیلتراسیون

چهارمین همایش فیلتراسیون و استاندارد‌ها و بررسی اثرات آن بر راندمان توربین های گازی توسط ایران فیلتک و با مشارکت  آزمایشگاه تخصصی فیلتراسیون شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با حضور صنعتگران و فعالان حوزه  نیروگاه های برق کشور، پالایشگاه های گاز پارس جنوبی و شرکت های انتقال گاز در روز چهارشنبه ۲۳ آذر ماه در محل   همایش‌های پژوهشگاه نیرو  برگزار شد. این همایش  با هدف آشنایی و  استفاده از استاندارد های به‌روز در حوزه فیلتراسیون و انتقال دانش فیلتراسیون و جداسازی در صنایع کاربردی کشور برگزار گردید.

محور های این همایش عبارتند از:

  • معرفی استاندارد های به روز دنیا
  • معرفی خدمات آزمایشگاه فیلتراسیون شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان
  • کارگاه آموزشی در راستای ارتقاء آگاهی کارشناسان از نحوه طراحی و فرایند مهندسی در حوزه فیلتراسیون و جداسازی
  • بررسی الزامات بازرسی و بهره برداری صحیح از فیلترهای مورد مصرف در نیروگاهها است
  • بررسی اثرات آلودگی بر کاهش راندمان توربین ها و راهکارهای جلوگیری از آن
  • برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و اشتراک گذاری تجارب

در چهارمین همایش فیلتراسیون،  چندین تن از متخصصین حوزه فیلتراسیون که در داخل و خارج کشور فعالیت میکنند. به سخنرانی در رابطه با حوزه های مختلف فیلتراسیون پرداختند.
در ابتدای برنامه مهدی مهدوی  در رابطه با ساختار،اهداف و برنامه های  شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان صحبت هایی را ارائه کردند. 

داور رضاخانی مدیریت برنامه ریزی و تأیید صلاحیت آزمایشگاههای مرکز آبانیرو، با اشاره به  ضرورت ایجاد و راه اندازی شبکه آزمایشگاه‌های صنعت برق و اقداماتی که تاکنون در این مورد صورت گرفته سخنرانی را ارائه کردند.

 آقای ابراهیم محسنی رئیس بازرس فنی شرکت گاز  همچنین در رابطه با  اهمیت و جایگاه فیلتراسیون در صنعت گاز ایران و صنایع وابسته مطالب ارزشمندی را ارائه کردند.
در ادامه مجتبی سعادت پور مدیر آزمایشگاه فیلتراسیون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مطالبی را حوزه مبانی فیلتراسیون، معرفی استاندارد های مرتبط با انواع فیلتر ، خدمات آزمایشگاه فیلتراشیون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ارائه کردند.
 در پایان همایش، تورستن استوفل و جان داچوسفکی از دیگر سخنرانان با توجه به اهداف و محور های همایش به صورت آنلاین مطالب فنی و تخصصی را ارائه کردند.  تورستن استوفل مدیر  محصول شرکت Hengst   در آلمان دیگر سخنران چهارمین همایش فیلتراسیون  مطالبی را در مورد استاندارد جدید ISO29461 برای فیلتراسیون توربوماشین ها و همچنین نرخ مصرف انرژی در فیلتر های هوا به صورت آنلاین ارائه کردند. 

فایل ارائه های سخنرانان
فایل ارائه مهدی مهدوی

چهارمین همایش ملی فیلتراسیون-مهدی مهدوی

فایل ارائه داور رضاخانی

چهارمین همایش ملی فیلتراسیون -داور رضاخانی

فایل ارائه ابراهیم محسنی

چهارمین همایش ملی فیلتراسیون-ابراهیم محسنی

فایل ارائه مجتبی سعادت پور 
چهارمین همایش ملی فیلتراسیون-مجتبی سعادت پور 

فایل ارائه تورستن استوفل 

فایل ارائه جان داچوسفکی

FavoriteLoadingذخیره پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 11 =

Previous slide
Next slide