EN |

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دومین همایش ملی فیلتراسیون

دومین همایش ملی فیلتراسیون و استاندارد ها با رویکرد نفت، گاز  و نیروگاه توسط ایران فیلتک در یکم آذرماه ۱۳۹۶  در محل سالن های شهرک علمی و  تحقیقاتی  برگزار شد.

 محور های برگزاری این همایش: 

  • تعاریف و استاندارد های فیلترهای مصرفی در صنایع 
  • آشنایی  با فیلتر های هوای ورودی توربین های گازی و روش آزمون  EN779-2012
  • نشست تخصصی  در رابطه با فیلتر المنت گاز و استاندارد آزمون مربوطه 
  • آشنایی تخصصی  با سپراتورها و اسکرابرها در صنعت نفت و گاز و روش های آزمون آن ها

در ابتدای همایش امیدی معاون شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان ، به معرفی از امکانات و اهداف و ماموریت های این شهرک پرداخت. و سپس مهندس پروند رئیس امور تدوین استانداردهای شرکت ملی گاز ایران سخنانی را  در رابطه با … ارائه کردند. 
گلستانه رئیس شرکت انتقال گاز منطقه ۲ نیز دیگر سخنران این همایش مطالبی را در رابطه با اهمیت صنعت فیلتراسیون در انتقال گاز و فعالیت هایی که تاکنون در این حوزه انجام شده است  عنوان کرد . 
ابراهیم محسنی رئیس بازرسی فنی شرکت انتقال گاز نیز با توجه به محورهای همایش مطالب فنی و تخصصی  را در خصوص اهمیت و جایگاه فیلتراسیون در صنعت گاز ایران و خسارات ناشی از ناخالصی های موجود در گاز ارائه کرد. 
در ادامه همایش محمد حسن سعیدی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف به  بررسی اثر موانع روی غلظت آلاینده ها در اتاق تمیز و مدل سازی تجربی اتاق عمل پرداخت. 
دیگر سخنران دومین همایش فیلتراسیون، صدیق زاده  مطالبی را در خصوص   الزامات  استفاده از آزمون های  استاندارد به منظور تعیین کیفیت فیلتر بیان کرد. 

در ادامه همایش پرهام سلطانی عضو هیئت علمی دانشکده نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان به ارائه مطالب فنی و تخصصی در رابطه با سازه های الیافی فیلتر کننده، مواد اولیه فیلتر ها و روش های تولید مدیاهای بی بافت  پرداختند .
حمید رضا توان گر رئیس برنامه ریزی و تعمیرات شرکت انتقال گاز منطقه ۲  همچنین به عنوان سخنران بعدی این همایش به تشریح مبانی فیلتراسیون  پرداختند. 
و در نهایت مجتبی سعادت پور رئیس آزمایشگاه فیلتراسیون شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان سخنرانی را موضوع  معرفی استانداردهای بین المللی و نحوه آزمون فیلتر ارائه کرد.

FavoriteLoadingذخیره پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + یک =

Previous slide
Next slide