EN |

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

شرکت Camfil ، فیلتر TurboPulse را با نو آوری در فناوری فیلتر پالسی معرفی می کند.

این نوآوری به طور یکپارچه در محفظه ای که برای فیلترهای استوانه‌ای مخروطی طراحی شده‌اند، قرار می‌گیرد. و این نوآوری را  به نسل بعدی فناوری پالس ارائه می‌کند.

در مرکز فیلتر TurboPulse، دیواره (مش) داخلی مربعی شکل قرار گرفته است و دارای پره های توربو آیرودینامیک است که انرژی پالس را برای دستیابی به تمیزی بی نظیر، بهینه سازی توزیع جریان هوا و اطمینان از توزیع یکنواخت گرد و غبار در داخل فیلتر هدایت می کند. در نتیجه منجر به موارد زیر میشود:

  • ۲۵ درصد ظرفیت نگهداری گرد و غبار بیشتر در مقایسه با فیلرهای استوانه ای شکل داشته باشد.
  • ۲۰% افت فشار اولیه کمتر
  • بازیابی ۳۰% افت فشار پس از هر پالس

استحکام و ایمنی مهندسی شده در فیلترهای TurboPulse عملکرد بدون نگرانی و قابل اعتماد را برای سال‌های آینده تضمین می‌کند. به گونه ای که:

  • دارای خاصیت ضد خوردگی و ۱۰۰% سوزاننده می باشد.
  • استقامت پالس برای بیش از ۲۵۰۰۰۰ پالس آزمایش شد.

دیواره داخلی دارای مقاومت فشاری دو برابر فولاد است که از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. فیلتر TurboPulse  با ویژگی‌های نوآورانه طراحی شده است و به دلیل سهولت نصب نیز متمایز از دیگر فیلترهامی‌باشد. فرآیند نصب ساده آن باعث بیش از۲۵ % صرفه جویی در ساعات تعمیر و نگهداری می شود.

واشر SureGrip استفاده شده به صورت محکم به ورق لوله می‌چسبد و ۱۰ برابر بهتر از واشرهای متراکم قدیمی آب‌بندی ایجاد می‌کند.یک نشانگر چشمی تعبیه شده در واشر قرارداده شده و آب بندی کامل را تضمین می کند و از گشتاور بیش از حد درپوش انتهایی که می تواند باعث آسیب به فیلتر  شود، جلوگیری می کند. زبانه‌ها، دستگیره‌ها و شکاف‌های مرکزی این محصول اپراتورها را در حین نصب راهنمایی می‌کنند و از تنظیم مناسب اطمینان می‌دهند. فیلتر TurboPulse  به عنوان یک انتخاب ایده آل برای محیط هایی با گرد و غبار و طوفان های شن شدید و برف که پالس دهی مکرر ضروری است، میباشد. طراحی مخروطی آن زهکشی کارآمد را تضمین می کند و آن را حتی برای محیط هایی با رطوبت بالا و دارای مه سازگار می کند.

Sophie Belanger، مدیر محصول، اعلام کرده است: «TurboPulse یک تغییردهنده واقعی است که پیشرفت چشمگیری در فناوری فیلتر های پالس ایجاد میکند.

لینک خبر:

https://www.filtsep.com/content/news/camfil-introduces-turbopulse-innovation-in-pulse-filter-technology

نویسنده: Mankirat Kaur

تاریخ انتشار: ۴ اکتبر ۲۰۲۳

FavoriteLoadingذخیره پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

Previous slide
Next slide