EN |

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

بهینه سازی فیلتراسیون ورودی هوای توربین های گازی

فهرست مطالب

بهینه‌سازی فیلتراسیون هوای ورودی توربین، به منظور بهبود کارایی، افزایش  عمر مفید و کاهش خرابی‌ها در توربین‌ها انجام می‌شود. در این فرآیند، نیازمندی‌ها و شرایط فیزیکی و شیمیایی هوای ورودی به دقت مورد بررسی قرار گرفته و بااستفاده از فیلترهای با کارایی بالا و قابلیت تطبیق با شرایط محیطی مختلف، موجب بهینه سازی فرایند اصلی توربین و افزایش کارایی آن خواهد شد همچنین این بهینه‌سازی می‌تواند به کاهش آلودگی هوا و حفظ سلامت توربین‌ها  نیز کمک کند.

تحلیل دقیق نیازمندی‌ها و شرایط فیزیکی و شیمیایی هوا، از ابتدایی‌ترین گام‌های این فرآیند می‌باشد. به طور مثال شرایط جوی در جنوب کشور بسیار متفاوت از شرایط جوی در استان های مرکزی خواهد بود به همین دلیل تطابق پذیری و انتخاب فیلتر های مناسب در این دو شرایط متفاوت می تواند بر عملکرد آنها تاثیر بسزایی داشته باشد.

این بهینه‌سازی به منظور افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تعمیرات و نگهداری توربین‌ها انجام می‌شود. همچنین بررسی و تحلیل عملکرد فیلتراسیون هوا و ارزیابی مداوم کیفیت هوا، از اقدامات لازم در این فرآیند می‌باشد.

در نهایت، بهینه‌سازی فیلتراسیون هوای ورودی توربین به منظور حفظ عمر مفید، افزایش ایمنی، و بهره‌وری بیشتر توربین‌ها انجام می‌شود.

FavoriteLoadingذخیره پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 4 =

Previous slide
Next slide