EN |

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

مدیای دو لایه جدید Ahlstrom عمر فیلتر طولانی‌تری را ارائه می‌دهد

فهرست مطالب

Ahlstrom یک فناوری جدید مدیا فیلتر دولایه را معرفی کرده است که در سطح جهانی برای طول عمر بیشتر و کاهش اندازه فیلترهای ورودی هوا در دسترس است.

Image © Open Studio - Adobe Stock

طراحی دولایه تا دو برابر ظرفیت نگهداری گرد و غبار را در مقایسه با طرح تک لایه ارائه می‌دهد، زیرا هر لایه وظیفه متمایزی را برای بهینه سازی حفظ کلی ذرات در عمق مواد انجام می‌دهد.

در کاربردهای ورودی هوای موتور خودرو، این فناوری ثابت کرده است که بیش از ۵۰٪ طول عمر فیلتر را در همان پیکربندی افزایش می‌دهد. همچنین امکان کاهش اندازه و وزن المنت فیلتر را در وسایل نقلیه‌ای که این پارامترها مهم هستند را ارائه می‌دهد.

مواد فیلتر دولایه برای مطابقت با مشخصات ورودی هوای فعلی و آینده موتور، از جمله پیل‌های سوختی طراحی شده‌اند. این مدیا را می‌توان با ویژگی‌های بازدارنده شعله سفارشی کرد تا بدون کاهش عملکرد، ایمنی در استفاده را افزایش دهد. این فناوری بسیار سازگار است و می‌تواند برای فیلتر کردن هوا و مایعات در بسیاری از کاربردهای حمل و نقل و صنعتی دیگر گسترش یابد.

Tamara Quatrano، معاون تحقیق و توسعه و توسعه محصول در بخش فیلتراسیون Ahlstrom، می‌گوید: «مدیای فیلتر دولایه Ahlstrom با بهره‌گیری از فرآیندهای تولید پیشرفته و دانش فنی، در حال تعیین استانداردهای جدیدی برای عملکرد فیلتراسیون در بازار هستند. آنها قابلیت سازگاری با محیط‌های مختلف را دارند و نه تنها تصفیه و محافظت می‌کنند، بلکه به آینده‌ای پایدارتر کمک می‌کنند.»

Link: https://www.filtsep.com/content/news/ahlstrom-s-new-dual-layer-media-offers-longer-filter-lifetime

FavoriteLoadingذخیره پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

Previous slide
Next slide