EN |

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره جامع آموزش فیلتراسیون برای مدیران و کارشناسان پتروشیمی لردگان

فهرست مطالب

این دوره آموزشی برای کارشناسان شرکت پتروشیمی لردگان در اصفهان در تاریخ ۱۸ لغایت ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳  برگزار شد.

در دوره مبانی فیلتراسیون، به معرفی مراجع علمی در حوزه فیلتراسیون، معرفی فیلترهای مورد مصرف در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، مبانی طراحی فیلترها در سیالات مختلف (هوا، گاز، مواد نفتی)، معرفی استانداردهای آزمون فیلتر در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و آشنایی با مدیا فیلتر توسط مهندس بهمنی و مهندس فروزان آموزش داده شد.

همچنین فیلترهای مورد استفاده در سیستم‌های HVAC، فیلترهای هوای مورد مصرف در توربین‌ها، استانداردهای آزمون فیلتر هوای توربین و استاندارد EN-779-2012  در دوره فیلتراسیون هوا توسط مهندس سعادت‌پور مورد بررسی و تشریح قرار گرفت.

و در دوره فیلتراسیون گاز که توسط  مهندس رسولی ارائه گردید، به تشریح فیلترهای مورداستفاده در سیستم‌های انتقال گاز، گاز رسانی، پالایشگاه‌­های گاز، معرفی استانداردهای آزمون فیلترهای مورد مصرف در گاز طبیعی، تشریح استانداردهای ملی و بین المللی   IGS-M-PM-111 پرداخته شد.

همچنین در دوره فیلتراسیون مایعات پس از عنوان مقدمه‌ای بر اصول و مکانیسم‌های فیلترهای مایعات، به تشریح فیلتراسیون در سیستم‌های هیدرولیک، معرفی فیلترهای هیدرولیک مورد مصرف در صنایع پتروشیمی، سیستم‌های فیلتراسیون در تصفیه آب و  معرفی الزامات و استانداردهای آزمون فیلترهای هیدرولیک، تشریح استانداردهای پنج‌گانه فیلترهای روغن هیدرولیک

ISO-2941, ISO-2942, ISO-2943, ISO-16889, ISO-3968 باتدریس خانم مهندس خلیلی پرداخته شد.

لازم به ذکر است در پایان تمامی دوره‌ها شرکت کنندگان در آزمایشگاه فیلتراسیون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان حضور پیدا کردند و بصورت عملی با هریک از آزمون‌ها آشنا شدند.

 در پایان این دوره گواهی حضور از طرف شرکت ایران فیلتک با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای کارشناسان حاضر در این کلاس صادر گردید.

FavoriteLoadingذخیره پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 11 =

Previous slide
Next slide